Mediální skupina OMG chce být leaderem v udržitelném marketingu, tedy v oboru, kde se zatím ohledy na životní prostředí příliš neberou.
Provedli jsme audit dosavadních aktivit OMG – uhlíková stopa sice byla v minulosti počítána, ale ne v takovém detailu, aby s ní šlo dále pracovat. Proto jsme ji znovu přepočítali podle mezinárodního standardu GHG Protocol a hledáme cesty, jak ji dále snižovat.
Součástí námi navrhovaných opatření je i pozitivní působení a osvěta veřejnosti (vzhledem k marketingovému záběru OMG), která může nepřímo přinést další velké úspory.
Výstupy
- Strategický dokument pro marketing a PR
- Definovali jsme data, která má v budoucnu společnost sledovat
- Vytvořili jsme dekarbonizační strategii společnosti
- Podklady pro tvorbu ESG reportingu
Společnosti zahrnující do svého řízení komplexní přístup udržitelného rozvoje zvyšují své dlouhodobé hodnoty v ekonomické, sociální i environmentální oblasti. Mimo to, být proaktivní v udržitelnosti se ukázalo jako konkurenční výhoda.