Komunikace bez greenwashingu
Proč byste na komunikaci bez greenwashingu neměli zapomínat?
Férovost a soulad
- vyhnete se vyloučení z veřejných zakázek nebo podpůrných fondů EU
- ověříte si soulad s technickými normami a dalšími rámcovými dokumenty
Důvěra spotřebitelů
- transparentní komunikace podpoří důvěru ve značku
- zabráníte poškození reputace značky
Konkurenční výhoda skrze ověřená tvrzení
- posílí věrohodnost firmy
- umožní legitimní marketing
Jak budeme postupovat?
- Zrevidujeme aktuální stav komunikace
- Vyhodnotíme situaci a vymyslíme, jak relevantní environmentální tvrzení správně podložit
- Zajistíme soulad s technickými normami a zásadními rámcovými dokumenty
- Zařídíme nezávislé ověření třetí stranou
- Vytvoříme strategii komunikace bez greenwashingu na základě předchozích kroků
- Vzděláme zainteresované týmy
Jaké výstupy mohou vzniknout?
- Základní rámec komunikační strategie – matice environmentálních tvrzení
- Seznam relevantních, platných a vědecky podložených materiálů
- Workshop pro zainteresované týmy
Naše návrhy komunikace jsou v souladu s relevantními rámcovými dokumenty
- návrh Směrnice o zelených tvrzeních (Green Claims Directive)
- Směrnice o posílení postavení spotřebitelů pro ekologickou transformaci
- ČSN EN ISO 14020 – Environmentální sdělení a programy pro produkty – Zásady a obecné požadavky
- ČSN EN ISO 14021 – Environmentální značky a prohlášení – Vlastní environmentální tvrzení (environmentální značení typu II)
- ČSN EN ISO 14026 – Environmentální značky a prohlášení – Zásady, požadavky a směrnice pro komunikaci informací o stopách
- jiné (např. dle specifických sektorů)
Kontakty
Kontaktujte nás pro nezávaznou nabídku a zjistěte, jak můžeme pomoci právě vám.
Napište nám
Specialista na komunikaci v oblasti udržitelnosti se vám ozve do 24 hodin.